Napajalni kabel C13 EU – 1,2 m, 250 V, 10 A, bakreni vodniki

Napajalni kabel C13 EU – 1,2 m, 250 V, 10 A, bakreni vodniki

0 mnenj 5 prodano. Samo še 46 na voljo
5.42€
Brez DDV: 4.44€
Šifra: 220552
Razpoložljivost: Na zalogi
Pogledalo 2989 krat

Opis izdelka

Vzdržljiv EU napajalni kabel C13 – 1,2 metra

Ta zanesljiv napajalni kabel ima priključek IEC320 C13 in je zasnovan za varno ter učinkovito napajanje vašega delovnega prostora ali doma. S kakovostnimi bakrenimi vodniki in trpežno izolacijo je odlična izbira za različne elektronske naprave, ki zahtevajo stabilno napajanje.

Glavne značilnosti

  • IEC320 C13 priključek, primeren za številne naprave
  • Zanesljiv prenos energije do 250V in 10A
  • Evropski vtič, združljiv z EU vtičnicami
  • Dolžina 1,2 metra za prilagodljivo namestitev
  • Vrhunski bakreni vodniki za večjo učinkovitost

Tehnične specifikacije

  • Dolžina kabla: 1,2 m
  • Nominalna napetost: 250V
  • Nominalni tok: 10A
  • Material vodnika: baker
  • Tip priključka: IEC C13 (ženski)
  • Paket vsebuje: 1 x napajalni kabel

Uporaba

  • Idealno za namizne računalnike, monitorje in tiskalnike
  • Primerno za pisarniško in domačo opremo
  • Odličen kot nadomestni ali rezervni napajalni kabel

Napišite mnenje

Prosimo prijavite se ali registrirajte za mnenje
-15%

Nastavitve Piškotkov

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni mogoče izklopiti. Tak piškotek je nastavljen le kot odgovor na vaša dejanja, kot so jezik, valuta, prijavna seja, nastavitve zasebnosti. Brskalnik lahko nastavite tako, da blokira te piškotke, vendar naše spletno mesto takrat ne bo delovalo.

Analiza & Statistike

Te piškotke običajno nastavijo naši marketinški in oglaševalski partnerji. Morda jih bodo uporabili za oblikovanje profila, in vam pozneje prikazali ustrezne oglasa. Če teh piškotkov ne dovolite, ne boste deležni ciljanih oglasov vaših interesov.

Oglaševanje

Ti piškotki nam omogočajo, da merimo promet obiskovalcev in si ogledamo vire prometa z zbiranjem informacij v zbirkah podatkov. Pomagajo nam tudi razumeti, kateri izdelki in dejanja so bolj priljubljeni kot drugi.