0,2 mm šoba iz nerjavečega jekla za filament 1,75 mm, navoj M6

0,2 mm šoba iz nerjavečega jekla za filament 1,75 mm, navoj M6

0 mnenj 14 prodano. Samo še 86 na voljo
0.90€
Brez DDV: 0.74€
Proizvajalec:
Šifra: 220518
Razpoložljivost: Na zalogi
Pogledalo 6306 krat

Opis izdelka

Šoba iz nerjavečega jekla 1,75 mm, odprtina 0,2 mm

Ta visokokakovostna šoba iz nerjavečega jekla je zasnovana za filament 1,75 mm ter zagotavlja izjemno vzdržljivost in natančnost pri vaših projektih 3D tiskanja. Njena odprtina 0,2 mm omogoča zelo podrobno tiskanje, zato je idealna za naloge, ki zahtevajo fino iztiskanje in odlično dimenzijsko natančnost.

Glavne značilnosti

  • Izdelana iz korozijsko odpornega nerjavečega jekla
  • Združljiva s filamentom 1,75 mm
  • Precizna odprtina 0,2 mm za podrobno tiskanje
  • Navoj M6 za enostavno namestitev
  • Dolgotrajna odpornost proti obrabi, primerna za abrazivne materiale

Tehnične specifikacije

  • Material šobe: Nerjaveče jeklo
  • Premer filamenta: 1,75 mm
  • Velikost odprtine šobe: 0,2 mm
  • Vrsta navoja: M6
  • Količina: 1 kos

Uporaba

  • Primerno za 3D tiskalnike z navoji šobe M6
  • Priporočljivo za visokoločljivostno in strukturirano tiskanje
  • Združljivo z različnimi vrstami filamentov, vključno z abrazivnimi materiali

Napišite mnenje

Prosimo prijavite se ali registrirajte za mnenje
-15%

Nastavitve Piškotkov

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni mogoče izklopiti. Tak piškotek je nastavljen le kot odgovor na vaša dejanja, kot so jezik, valuta, prijavna seja, nastavitve zasebnosti. Brskalnik lahko nastavite tako, da blokira te piškotke, vendar naše spletno mesto takrat ne bo delovalo.

Analiza & Statistike

Te piškotke običajno nastavijo naši marketinški in oglaševalski partnerji. Morda jih bodo uporabili za oblikovanje profila, in vam pozneje prikazali ustrezne oglasa. Če teh piškotkov ne dovolite, ne boste deležni ciljanih oglasov vaših interesov.

Oglaševanje

Ti piškotki nam omogočajo, da merimo promet obiskovalcev in si ogledamo vire prometa z zbiranjem informacij v zbirkah podatkov. Pomagajo nam tudi razumeti, kateri izdelki in dejanja so bolj priljubljeni kot drugi.